09:32
11 סדרות טלוויזיה עם LGBTK חם + סצנות מ Netflix

כנראה כל הקוראים של מאמר זה - אנשים, כפי שאנו מביעים, מודרניים, מתקדמים, לא סובלים מכל מיני דעות קדומות על הומוסקסואליות ... נכון? עורכי האתר בך מאמין, בחורים!

התוכן של המאמר

1 11 סדרת טלוויזיה עם LGBTK + סצנות מ Netflix

לכן, הוא כעת במיוחד עבור מדהים, תלול, מתקדם, רק להיות מסוגל בוב או חם, אחד עשר הקלעים עם החמים, נלהב, חושני, מעולה, כפי שכולם יודעים, שיחק על ידי סצנות על יחסי מין זהה. ואז, בכל ההיסטוריה של synemologist, כולם כבר הספיק להיות עייף אלה, כפי בראשותו, semines מבישה או פורנו כנה, יוסר הדבר היחיד, לחלוטין, כפי שאנו מביעים מטרה מסוימת. אתה בדרך כלל נותן שחקת מין 2 אנשי חיים 2 תווים מהממת, אשר הם פשוט בנוסף woolness המשותף שלהם - מלבד, הומוסקסואל.

בוא נלך!

11 סדרת טלוויזיה עם LGBTK + סצנות מ Netflix11______

אגב, K + בקיצור זה מציין "מוזרה" ועוד. במילים אחרות, אנשים המזהים את עצמם בצורה שונה, לא רק בחור בגוף של ילדה או הפוכה (זה אדם טרנספורמציה), אבל, למשל, neurbarny (לא זיהוי עצמם לא גבר ולא גברת) או בצורת מגדר (זיהוי עצמם וגברת, וכבחור בתקופות שונות של החיים).

חינוך מיני מין, לשים את זה בעדינות, סיים, סקס אמיתי!

"L-Word", 2004-2009

אודן מסדרת הטלוויזיה הראשונה ובכלל, מוצרי מדיה שמאה אחוז התמקדו, כפי שכולם יודעים את מבטו שלו על יחסי לסבית. כאן לסביות לא גיבורות קלות, לא תשוקה חולפת לאחד מאופן שבו אנו מביעים, הדמויות הראשיות (KHM-KHM, Samantha Jones), ואת הדמויות הראשיות האמיתי, ואת סדרה מאה אחוז מוקדש להם.

וכן, סקס כאן הוא כמעט הראשון לסצינות, וזה מאוד מציאותי וחושני. ואת הסדרה הזאת היא סקרנית, זה הפך, הוא פותח את התרבות לסבית, כפי שכולם אומרים, אפס שנים: איך התגוררו הבנות, אילו קשיים הם מופרעים, איך הם היו רק כמה.

"כתום פגע"

סדרת טלוויזיה זו פשוט לא יכול להיות בבחירה זו, ברצינות. זה לא סוד לאף אחד, "הכתום של העונה" הפך סוג של תופעה משלו: כאשר הוא רק יצא, הוא היה מגה פופולרי, ואף אחד לא נראה מבולבל לחלוטין כי היה בעיקר על אהבת נשים , בסופו של דבר, מתבצע.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים שהרגיעו לטובה להיראות בחגיגה, הליכה ישירות בהישג יד עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לכסות את עצמם באופן מלא כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

וזה מאוד כיף, למעשה.

סצינה בצע: אישה הגון על ידי איך לבוא לידי ביטוי, תאונה מגוחכת, בגלל החבר שלו מתעלל, נופל לתוך כלא נשים והוא מתברר להיות מוקף פושעים אמיתיים. וכמעט כל חם מאוד.

סקס כאן שוב הרבה (הו, גירוי קצבי אלה של הדגדגן תחת מוסיקת הרקע ...), בין גיבורות שונות, זוגות שונים. של bomkeepers, כן יש רובי רוז! אם אתה אישה, ואתה רואה רובי רוס - אתה עושה ביסקסואלי לפחות, זה חוק, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר היקום.

ומלבד סקס - חוץ מזה, מרתק על בסיס נקודת המבט של הפסיכולוגיה, הסתגלות, כפי שכולם אומרים, הדמות הראשית חדשה לגמרי עבור הטחנה שלה.

"אל תיתן לו ללכת", 2015

עובדה מרתקת: הסרט מבוסס על הביוגרפיה של שחקן זה, על זיכרונותיו של המחקר במכון.

העלילה היא רגילה למדי: שני צעירים, סטודנט ביישן וספורטאי קלאסי, נמצאים במכון ומתאהבות, ונושאים את האהבה הזאת לאורך כל החיים. רומנטית ודרמטית בעת ובעונה אחת.

וכאן, כפי שהיינו מדברים, הסצינה הריאליסטית של הפעם הראשונה שלהם: זה די לא נוח, אבל הם מנסים, בסופו של דבר, לשתף פעולה יחד, את ההרשמה העליונה לרצונות התחתון, וזה לא נראה כמו פורנו עם הומואים - זה נראה כמו, כמו במקרה, חיים אמיתיים, שם מין (לפחות כמה סקס, למעשה, לא רק אנאלי) מבקש תקשורת ומטוניה כדי Dryugu.

"איך להימנע רועד להרוג", 2014-2020

זוהי סדרה מוצקה למדי, אשר ללא כל פיטורים מציין את העוולה של החיים: רציחות, חקירות, קריירה של חוקרים הנוגעים יותר לגבי הקריירה שלהם מאשר גילוי של פשעים, הציניות של עורכי דין, תהליכי נישואין מורכבים ומקרים עם לשעבר לשעבר. כן, אני רוצה להדגיש את העובדה כי זוגות זהים.

יש כמה גיבורים הומואים, וענייני שלהם מתפתחים לאורך כל סדרת הטלוויזיה. אני אשים לב העובדה כי הזין על anilongus בסדר בסדרה הראשונה? אה כן, זה "איך כמו אסתם של עונש להרוג"!

"מתחת לגישוב שלה", 2016

לעצמי, לעצמי, הסרט הוא בינוני, זה לא חרא את הנוף של העלילה, את המשמעות. זה רק מלודרמה חושנית על 2 נשים (והם קטסטרופלי די טוב, כמו שאנחנו כל הזמן מדברים, אתה צריך להודיע) שהרגישו את הרצון לזה. שום דבר עודף. אלגנטי, חם, פרנק ארוטי.

רגע מרתק: זירת המין כאן היא די ארוכה, כדי שתוכל לקרוא הכל, מחיבה, הקדמה ביישנית למעשה הסופי, להרגיש כמו הגיבורה, השולחן להיות, מושך זה לזה.

"תחושה שמינית", 2015-2018

מדע בדיוני סידורי. העלילה מתחילה עם העובדה כי בין שמונה אנשים מחלקים שונים של כדור הארץ, שונה לחלוטין זה מזה, מתעוררת באופן בלתי צפוי, כפי שאמריקנו כל הזמן, תקשורת פסיכולוגית. כפי שלא היה מוזר, אבל כמה אדם מסתורי רוצה להביא אותם יחד, אבל בשביל מה זה בשבילו - אף אחד לא יודע גם.

באשר למין: יש אשה טרנס-הומוסקסואלית של שתי בחורים. אולי העובדה כי סצינה של אורגיה. כולם יודעים שלא, ברצינות, כמעט את סצינה של אורגיה. והיא חמה מאוד, ושם כולם עוסקים במין עם כולם בכלל ללא הגבלות. La-La.

"אתה יכול להכיר אותם", 2017

סרט זה אינו פופולרי מאוד לא טוב מדי על בסיס ההרשעות של העלילה, אבל כאן יש סצינות ריאליסטיות מאוד של סקס.

כדי למלא את החלומות שלך בישראל יסודי אם אתה אישה ארוטית מאוקראינה. בישראל צריך להיות בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ -3,500 דולר.
נערות ליווי בחיפה

אם אתה צריך להדגיש את כל אלה שעות רבות של מרגש סקס בפורנו, כאשר הם כבר השתנו אז לדבר, ולא אפילו לא חושב לעצור, אז בשבילך כאן.

יש סצינה שבה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, זוג אותו מין יש סקס בתנוחה של רוכב, III ... הם לא בהצטיינות. לשים לב לעובדה כי מאז הם עצמם חפרו אז על מישהו אחר, לעזאזל! האמת היא שזה עדיין לעתים קרובות יותר את ההווה של רוכב מסתיים עם הביטוי "לעזאזל, הייתי עייף, מספיק" מאשר אורגזמה קסומה.

"Prinzeso LED", 2017

חם ונגע מלודרמה על זוג לסבית. הם נמצאים: אחת הנשים רק מתרחקת מן האב המתעלל, שהוא בדיכאון קבוע, ומאובק מתאהב בגברת בשכונה.

ואת כל הצופים הסרט סוף סוף לצפות איך הם מוצאים באופן אקראי את הדרך אחד לשני, איך מתח סקסי גדל ביניהם, וכיצד, בסופו של דבר, להתברר, כמו שופט לבוא לידי ביטוי, מיטה אחת עבור הפעם הראשונה רועדת וחושנית.

"מילים ריקות", 2010-2012

ככל הנראה, הבורא של סדרת הטלוויזיה היה בהשראת L-Word Fouré, שכן סדרה זו חוזרת על המבנה שלה: עיר גדולה, חברה לסבית, המורכבות של מערכת היחסים שלהם, עד, את העושר של סצינות סקסי. בונוס נחמד: הרבה סצינות עם צעצועי מין כי הם לא מספיק על המסך.

"חסר בושה", 2011-2011

הסדרה הפופולרית ביותר על המשפחה של Halahkers אה, כפי שכולם יודעים, יחסי חולים. אבא הוא אלכוהולי ואדם אכזרי, בתו של פיונה מנסה להוציא את כל המשפחה על המשאבה שלו בזמן שאחיה מיקי מתאהב בבחור.

עניינים גם חולים מאוד, אבל הם מוקדשים זה לזה, וביניהם ניצוצות בכנות. הסדרה רצינית למדי: שם, למשל, יש סצינה כאשר אביו של מיקי הוא כל כך לומר למין, להיטים שניהם וכוחות מיקי לקיים יחסי מין עם איך אנחנו רגילים לומר, הגברת תחת יאנה אונלינג.

"סוף מושלם", 2012

גיבורה אחת עשירה, אבל, קוק הוא הנהיג, אומללי דאמו, אשר יופיו עדיין לא היה זמן לנטוש, אבל כבר הפך להיות מפתה בוגרת. 2 בורר צעיר מפתה, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיצוני סוג דרומי (שיער שחור ועיניים, עור כהה, ספוגים שמנמן). והוא מספק שירותי ליווי. וכן, ברור, הסרט הזה הוא ארוטי מבחינה קטסטרופה, מה עוד זה יכול להיות? והוא מאוד חושני, סקרן כדי להבטיח כי הגברות באופן שווה להתקרב לא רק ברמה הפיזית, וחשני.

Просмотров: 148 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar