00:05
איך למצוא בחורה מן G ילדה ועל מה זה בעקרון הדרוש

"ת"א הנקודה ביותר "היא מה, בסופו של דבר, הולך במספר שלא יתואר של אגדות וסיפורים. ב כמה מהם לא מאמינים אפילו לבנות עצמן - כל כך אבסורדי הם נשמעים. המסה הגדולה של מידע לא מדויק זה מפריע לגברות כדי לזהות את עצמם המיניות שלהם - הם פשוט מתחילים להשתנות בקיומה של זה נקודות שהגירוי שלהם מסוגל למסור להם הנאה ללא הרף ולמהירות תביא לאורגזמה. אבל הם לא צריכים לייאוש. אני באמת רוצה להדגיש כי זה די קל להבין, איך למצוא נקודה של ילדה G, אם להיות מודעים לאן למצוא ומה התנאים צריכים להיות נצפים עם כל זה. אבל לא הכל כל כך פשוט, כפי שהוא נראה במבט ראשון - זה לא יהיה אפשרי "לחץ על" על "כפתור" זה בו זמנית להגיע לאורגזמה.

התוכן של המאמר

1 עבורו יש צורך 2 איך למצוא אותו

למה אתה צריך

ב קודם כל, החיפוש אחר זה, כמו אנשים רבים חושבים המקום הרגיש ביותר של הנשים צריך לבנות עצמן. אז סוף סוף זה קרה כי במחצית מעשים יומיומיים מיניים גבירות על לסטטיסטיקה אין לי זמן להשיג שיא של הנאה. זה מחובר סיבות שונות, אבל העובדה היא עובדה - 5 מתוך 10 נשים להישאר לא מרוצה. ואת הבעיה הזאת מאלצת אותם לחשוב על מה איתם משהו לא בסדר. מאוד נשים רבות בשל אי ודאות עבור עצמם ובגלל בלתי אפשרי להשיג הנאה עם בן הזוג שלהם רואים עצמם frigid (לא מסוגל להשיג הנאה ממין), למרות שזה לא בסדר לגמרי.

לטוס, זבוב הם צריכים נקודה זו כדי לפגוע בסטריאוטיפ מדכא זה, אשר מונע מהם, לבסוף, לעשות אהבה או סיפוק עצמי ללא כל הגבלות, מסגרות ופחדים.

סובייטי שאינם פנסים ומידע התנהגות התנהגות הולידו לנחש שווא כי למעשה ליווי הוא משהו שערורייתי, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל היחידות המעטות יודעות כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לא לספור את זה, כמה בנות על אחר סיבות לא מקבלות מערכות יחסים עם גברים. במקרה זה, הם צריכים גלה את כל הסודות של הגוף שלך כדי ללמוד ללא עזרה של אחרים תהנה.

מה נוגעת גברים, אם כן, אם כן, ניתן להבחין בכמה נסיבות. 1 - הם מכירים כישלון של הנערה שלך, כי היא לא יכולה אפילו בהצטיינות במהלך מִין. ואת החיפוש אחר נקודת נקודה יהיה סוף סוף לעזור להם לתקן את המיקום הזה. איך זה לא היה מוזר, אבל אחרי הכל, אם הם היא תימחק, אז תוכל לספק את ההנאה שלה לפחות רגע טוב. וכלום לא יגביל אותם. דאגה אופיינית כאלה עבור cheaver לבד כאילו אהוב.

2 הסיבה - הם רוצים לספק הנאה שלהם הנאה לא אוהב רבים חושבים כי שלהם שלהם השותף סובל, ולכן, שיש להם פטיש. כן, מסה גדולה חבר 'ה בכל רחבי העולם אוהב להביא שותפים משלהם לפני הטירוף במהלך חוק מיני. ואת נקודת הצבעה G מאפשר לך להשיג את זה מדינות באופן משמעותי, בסופו של דבר, דפוק על ידי סכום של אדם.

איך למצוא את IT2

באופן טבעי, כמעט כולם מעוניינים בשאלה של לא "למה", אבל "איך". "איך למצוא את הנקודה של ג 'י על ידי הגברת?»- אתה יכול למצוא הרבה ערעורים כאלה על אתרים שונים באינטרנט המוקדש לנושא זה. כמה סבל כי כל זה הוא באופן אישי, חלקם להוביל כמו נתונים אנציקלופדי דוגמה, אשר הוא אומר כי הוא על הקיר הקדמי של הנרתיק, בעומק של 5-10 ס"מ, בהתאם לגוף. אבל עדיין את עיקר האנשים מקשים לענות על שאלה זו.

ב במקרה זה נכון כמעט כל - נקודה זו היא באמת כזה עומק, אבל החיפוש שלה הוא כל הזמן אדם עבור כל בחורה. כישלון, כי זה לא יוכל למצוא ללא הרמה הרצויה של ההתרגשות. הנערה נחוצה כיצד "להתחמם" לפני תחילת החיפוש העצמאי המקום הזה, אבל עם כל זה יש צורך לשמור על הרצוי להבין מה קורה את הפיכחון של המוח. זה לא קל. מאוד לא קל.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק הצדדים החיוביים בעבודה.

אחרי הכל, רצון נהדר הפיתוי לזרוק סקרים "מדעיים" ופשוט לספק הנאה בעצמך.

ב שמירה על מצבי רוח מתאימים רק ניתן לסייע באמצעים שונים. לדוגמה - סקסי תלבושות כי אמון עצים בעצמם לעורר אותם המחשבה על האטרקטיביות שלהם ואת desalcy. זה לא יהיה עוד לבזבז הרבה כוח על משחק בראש מחשבות מרגשות שזה ימשיך להתמקד על רגשות משלו. האווירה יכולה גם להיות מסייעת - מעומעם, לשים את זה קצת, אור, קצבית מוסיקה, באופן כללי, כל מה שירמיח על האופן שבו אנו מביעים יחסי מין ומגיעים תַעֲנוּג.

אם לעשות הכל נכון ולשמור על שיווי משקל בין המוח מפוכח עירור, אז עם ההסתברות הגבוהה ביותר, מתברר למצוא את הנקודה G ולתמיד גם לפגוע בכל המחשבות על "פריגון". לאחר מכן אתה כבר לא יכול להתאפק, אבל, לשים את זה קצת, ליפול לתוך זיהומים של תשוקה ועונג, כי "המשימה" יבוצע. בסיסי - אל תשכח את הרגשות שלך ועל המיקום של סעיף זה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יהיה השני חזור על הליך זה ... למרות שזה סוף סוף נשמע כמו תוכנית יפה לערב.

לטוס, זבוב זה יכול להיות אפילו קל יותר, אם זה יעזור שותף או שותף. צריך לציין ש זה קשה, לשים את זה בעדינות, להודיע, כמה באים לידי ביטוי, מי יהיה לפנות להיות טוב יותר. אחרי הכל, אדם אוהב יכול להתחיל באופן משמעותי את הגברת שלך, והיא נשארת רק להקשיב שלו רגשות. אבל אל תשכח כי בנות, במיוחד מנוסים, מעולה לדעת את גופם, והוא יכול להניח מאוד את החברות שלהם בעניין אינטימי זה. דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 120 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar