00:04
איך למצוא חסות, רק הליכה את הכלב בבוקר

אם אתה מוצלח היטב את המטרה - כדי למצוא פטרון, אז אתה צריך להשתמש בכל השיטות הזמינות עבור החיפוש שלהם. אתה יכול ללכת במקומות שבהם מיליונרים בדרך כלל "לחיות" או לקבל עבודה שבה הלקוחות הם בעיקר גברים עשירים ומצליחים. ואתה יכול ממש להקיף את עצמך עם נותני חסות פוטנציאליים.

לעשות זאת, לעבור למתחם המגורים האליטה. כן, זה די בעלות, אבל המשחק שווה את הנר. מספיק כדי לגרד כסף במשך כמה חודשים להשכרה לפחות סטודיו קטן. הפעם צריך להיות מספיק כדי למצוא חסות.

לאחר שעבר למקום שבו אנשים מצליחים ועשירים חיים, אתה קרוב ככל האפשר למטרה שלך. זה יהיה רק ​​לעתים קרובות יותר כדי להחזיר להם ולכלול את כל הקסם שלה קסם במהלך צמתים אקראיים. ואת הסיבות היכרויות אתה יכול למצוא הרבה.

בוקר ריצה או כיתות יוגה בפארק סמוך

אנשים עשירים צופים בבריאותם. כמעט כולם רצים בבוקר או ברכבת בחוץ. למנוע את הרגל שימושי זה בבית. ראשית, יהיה זה השפעה מועילה על הדמות שלך, אשר חשוב מאוד עבור התוכן. שנית, אז תציג את החסות הפוטנציאלית שיש לך אינטרסים משותפים. שלישית, זה רק סיבה מצוינת עבור היכרויות.

כלבי הליכה

אהבה לבעלי חיים היא מה יכול להפחית אותך. רק לא כלב קפוא קטן, אשר יהיה בלי סוף togbate ואינו גורם לכל דבר מאדם אבל גירוי. מיליונרים הם בדרך כלל מלאים גזעים גדולים עלית. לכן, עצור את הבחירה שלך על Dalmatinz, Rottweiler, לברדור, דוברמן או קיין קורסו. רוצה כלב קטן יותר, לבחור ביגל, קורגי או cverpincher. הליכה לכלב, ללכת להכיר אדם לא יעבוד. רק להעמיד פנים שהחיה שלך רצה להכיר את קליפתו, והשיחה תתחיל בעצמו.

עזרה "בשכונה"

גלה אם האנשים הבודדים לא גרים ליד בית המשפט. אם יש לך מזל, ואז להתחיל ליצור קשר איתם לעזרה בכל קצת. ג'נטלמן אמיתי לא יעזוב גברת בצרות. אתה יכול לבקש ממנו לעזור לפתוח את הדלת עם "Jamble" לנעול או משהו אחר. להיות יצירתי, ואז אתה בהחלט להשיג את הרצוי. דירות דיסקרטיות בתל אביב

מפגש בסופרמרקט או בחנות בקרבת מקום

אפילו עומד בתור בסופרמרקט, אתה יכול להכיר לתת חסות פוטנציאלית. כן, אנשים עשירים גם ללכת לקניות. קח שיחה רק: שאל, איזה סוג של יין בעגלתו והוא יכול לייעץ לך משהו. או לשים את אותם מוצרים בסל ולשאול: "o! אתה גם אוהב לארוחת בוקר bruschetta עם ביצה pashote, סלמון ואבוקדו?-. העיקר הוא להתחיל דיאלוג, ואז אתה יכול כבר להחיל הכל לכישורים של הפיתוי.

מפגש ב Parkovka

אין שום דבר אומלל לא יכול להחנות רכב. אז לנצל את המצב הזה עבור היכרויות. אתה צריך לחכות כאשר אדם נמשך במגרש החניה על המכונית האלגנטית ביותר ולשאול אותו על עזרה. תן לו את ההזדמנות להרגיש כמו ג'נטלמן אמיתי. להראות את מה שאתה בחורה מתוקה וחלשה אשר זקוק לעזרה ואת הטיפול של אדם חזק ומעמד. זוהי דרך מצוינת לקשור יחסים.

אם אתה רוצה למצוא מעמד ואדם מוצלח, אז אתה צריך להצטרף לדרכו של החיים. יש צורך לעבוד בתעשיות סמוכות, לקרוא חדשות ולהיות מודעים לאירועים המעוניינים מיליונרים ואנשי עסקים, לחפש תחביבים חדשים בין אלה בדרך כלל אוהבים אנשים עשירים. אתה חייב לחיות כאילו כבר השגת הכל. מה שמקיף נותני חסות כל יום חייב להיות יליד ומוכר לך, ולא מפחיד ולא ידוע.

התוכן צריך לדעת איך להתנהג במסעדה יקרה, להתמודד עם חוכמת מרוצי ואת המשחק על הבורסה הפיננסית.זה יהיה מאוד קשה כמו אדם מוצלח אם אתה מוכר לחלוטין את אורח החיים שלו. נסה "להתמוסס" בסביבה זו. לעבור לאזור האליטה ולהתנהג כאילו אתה גברת מהחברה הגבוהה ביותר. אז יהיו יותר סיכויים שהאדם זקוק לך.

Просмотров: 106 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar