03:04
אילו מקצועות ניתן לשלב בהצלחה עם מתן שירותי ליווי

אם כבר החלטתם על מקצוע, אבל היקף הפנאי עושה רווחים מוצקים חיים מפוארים, אז זה לא אומר כי כדי לעסוק ליווי, תצטרך לעזוב את העבודה העיקרית. כמו שאומרים, זה לא מפריע זה לזה, ולכן אתה יכול בבטחה להמשיך להקדיש את עצמך לעסק האהוב שלך, אבל בזמן הפנוי שלך, ללוות את הלורדים העשירים והמשפיעים לאירועים, מחפשים את הפנאי שלהם על ידי החברה שלו.

עם זאת, שילוב מקצוע של ליווי עם העבודה של מהנדס או רופא יהיה קשה. במאמר, שקול רשימה של מקצועות של נשים כי יהיה בשילוב לחלוטין עם חלק במשרה חלקית בתחום הפנאי, ואף לעזור לילדה להרוויח יותר מאשר היריב.

דֶגֶם

אולי בין נציגי המקצוע הזה, esquiters הם ביותר. למה אתה שואל אותך? העובדה היא כי הדרישות עבור mannequins orcortsams דומים מאוד. אלה הם נתונים חיצוניים שיק, גובה מ 170 ס"מ, דמות רזה, שיער ארוך, בעלות שפות זרות. אם אנחנו מוסיפים ידע של כללי התנהגות, חינוך וחברותות לכך, אז ילדה מצוינת יעבוד באופן אוטומטי מתוך המודל.

בנוסף, זה היה כל כך אפשרי כי אנשי עסקים ואוליגרכים כמו לבלות עם דגמים, מפורסמים במיוחד. וכפי שאתה יודע, הביקוש מעורר משפט. לכן, עסקים מודל ליווי קשורים זה לזה. ליווי רבים לגייס בדיוק סוכנויות מודל, מציע בנות חמודות כדי להגדיל את ההכנסה שלהם.

אם אתה מזהה באופן פעיל בתחרויות יופי ואפילו יש כמה כותרות, זה מגדיל את הערך שלך כמו eSquiten. לקוחות עשירים כמו בנות בלעדית עם סטטוסים ורגליה כי הם דפקו מתוך קהל של הנערה.

מְתוּרגְמָן

אם תחליט לקשור את החיים שלך עם שפות זרות, אתה לא צריך להרוויח רק את tutoring ותרגום של מסמכים. בחינם מהזמן העיקרי יכול להתבצע במקום אחר. בנות עם ידע של שפות זרות מוערכים בתחום הפנאי, כפי שהם יכולים בקלות לשרת לקוחות זרים. בנוסף, אתה יכול בקלות לרכוב סיורים בליווי ומכשול שפה לא יפגעו ברווחים.

עבודה בליווי, אתה יכול להתמחות בפגישות עסקיות ואירועים עסקיים, שבו אתה תוזמן לא רק כמו ליסר, אלא גם כמתרגם. החברה היא לא רק מקסים, אלא גם ילדה חכמה וחכמה יאהב כל לקוח מעמד.

האם ראוי להגיד כי הידע של שפות זרות יהיה להשפיע על תג המחיר שלך, אשר יעשה סדר גודל יותר מתחרים. לקוחות בלעדיים יהיו זמינים לך, עם מי הבנות דוברי רוסית לא יוכלו לעבוד.

מקצוע יצירתי

אם אתה מקצועית עוסקת ריקוד, אתה לשיר, אולי, אתה משחק בתיאטרון או אפילו להיכנס לקולנוע, אז עבור מעמד גברים אתה מושא של תאווה. אנשי עסקים ואוליגרכים אהובים מאוד נערות יצירתיות עם הדגשה ואינדיבידואליות מבוטא. בנוסף, הנערה המפורסמת והפופולרית יותר, כך תג המחיר שלה גבוה יותר. הרצון להיות גורם בלעדית נציגים של מין חזק להוציא כסף, וכל שביעות הרצון של האגו שלהם.

אחר הצהריים, אתה יכול להקדיש את עצמך ליצירתיות ולברוח על הבמה, ובערב כדי לבקש פנאי למיליזה כמה. סיכוי גדול כי אחד הלקוחות המשפיעים עלול להיות ברצינות להיות מעוניין בכישרונות שלך יעזור לך להתקדם בעסקי העולם. נוכחותו של פטרון עשיר לעולם לא תיפגע.

דגם האירוע

אלה בנות יפות אשר מבצעות הוראות שונות על אירועים המוניים וחגים. הם יכולים לעמוד על עמוד זיכוי ולפרסם סחורות ושירותים, לעזור להוביל, לשמש מארחת לחגוג לאורחים, לבדר את הציבור, לטמא בתלבושות נושאים אחרים.

אם אתה עובד בתחום האירוע, ליווי יכול להיות הרבה זמן. מאז הדרישות לבנות דומות מאוד לאלה המוצגים על ההסלמה. בנוסף, מודל האירוע יודע איך לעבוד עם אורחים, ולכן זה לא קשה לבדר לקוחות. מקצוע זה הוא קל מאוד לשלב עם שדה הפנאי, כפי שהוא זהה, ועל עבודה אחרת, אתה צריך לשאוב את אותם מיומנויות, זה תמיד נוח להסתכל, לקנות תלבושות יפה וכן הלאה.

עוזר או עוזר אישי

לפעמים אנשי עסקים ואנשי עסקים צריכים עוזר אישי אשר יבנה את העסק שלהם, להגיב על שיחות, לעשות גרפים מפגשים, עבודה עם מסמכים ואחרים. זה מאוד נוח אם התפקיד של עוזר כזה יהיה ילדה יפה ומשכלת שממנו אתה יכול גם להיות זמן נהדר או לבקר באירוע מסוים.

אם אתה עובד כמזכיר או עוזר אישי, אתה תמיד יכול להציע את הבוס שלך שירותים נוספים. זה יהיה מאוד נוח לו, שכן הוא לא צריך ליצור קשר עם סוכנות ליווי בכל פעם ולחפש בחורה לבקר בפגישה או לנוח, כי אתה תמיד יכול ליצור איתך קשר. אז לא להיות ביישן, רק לנסות לרמוז את הבוס שיש לך כשרונות אחרים.

טֶרֶן

בעולם המודרני, זה די מקצוע עצמאי די רווחי. כמה בלוגרים מרוויחים בפרסום לא פחות eSquiten, פשוט לחשוף את חייהם כדי להראות. אם יש לך פרופיל יפה ב- Instagram, אשר אספה מספר עצום של מנויים, אז אתה יכול בבטחה לעבוד בתחום הפנאי. אנשי עסקים ואוליגרכים אוהבים להיפגש עם בנות פופולריות שבהן מיליוני גברים "ליקוק". יותר מנויים ועוד פופולרי על הבלוג - כך תג המחיר גבוה יותר עבור השירותים שלך אתה יכול להתקין.

מקצוע הקשורים לטיולים עסקיים

אם העבודה שלך מניחה מספר רב של טיולים ברחבי העולם, ואז לנסות לשקול את אזור הפנאי כמו במשרה חלקית. אז אתה יכול להרוויח כסף בסיורי ליווי מיני, ובו בזמן לא לבזבז כרטיסים ולינה, כי, ככלל, עובדים משלמים את כל הוצאות הנסיעה, כולל מזון ופסולת ביתית אחרים. נערות ליווי בראשון לציון

מסכים, זה מאוד נוח. אחר הצהריים, תוכל למלא את החובות הישירות שלך, ובערב כדי לארגן פגישה עם הלקוח. אפילו כמה תאריכים לטיול יהיה עלייה טובה המשכורת שלך מן העבודה העיקרית. רק אל תשכח למקם מידע על הטיולים הקרובים באתר הפרסום או בפרופיל העבודה ברשתות חברתיות.

כפי שאתה יכול לראות, אתה יכול לשלב עם ליווי מספר רב של מקצועות, בעוד הם משלימים אחד את השני. אם אתה לא מוכן לגמרי לטבול את עצמך בתחום הפנאי ואתה רוצה יציבות, אבל באותו זמן אתה לא רוצה לאבד את ההזדמנות לעבוד, ואז בשקט, ואת השני. העיקר הוא לזכור אנונימיות וביטחון, אם אתה לא רוצה "לשרוף" ולאבד את העבודה העיקרית.

Просмотров: 607 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar