03:04
דגמי אינטרנט וסחיטה: איך לא להפוך לקורבן

לעתים קרובות עם הרמאים הרמאים פנים מודלים למתחילים. בנות, בתקווה לקבל רווחים גבוהים, לשכוח שיטות אבטחה בסיסית. לעתים קרובות יותר, Blackmail עובד על ערכת פשוטה. לבד מראה ערנות, אתה לא יכול להיות קורבן נוסף של הרמאים באינטרנט.

כיצד לעבוד סחיטה על אתרי מצלמות אינטרנט

המשימה העיקרית של בנים כאלה היא לסמוך! כדי למשוך את תשומת הלב של המודל, גברים להראות קשוב, לתת מתנות, כתיבת מחמאות תמיד מתעניינים במצב רוח של הילדה. הם הפסיכולוגים המעולים.

תקשורת עם רמאי יכול האחרון 1-3 שבועות. ממברנות אלה אינן מטופלות ברווח. נסו ללמוד איך לדעת את החיים האישיים של המודל. חשוב למצוא חולשות, באמצעות מי אתה יכול לעשות. אלה יכולים להיות הורים, ילד, ילדים או בעל.

הנערה אפילו לא חושדת שהאביר האולרי התחיל את האספי. הרמאים בדרך כלל מציעים עזרה. זהו סוג של תמיכה כספית, אבל דרך המערכת לא רוצה לתרגם כסף. ואז לדחוף בחורה לתת מספר טלפון, חשבון כרטיס או פרופיל רשת חברתית.

באופן מפתיע, 85% של הרמאים המתרגמים גם סכום מסוים. טכניקה פסיכולוגית זו עושה מודלים חסרי ניסיון לחשוב על להיות מוטל בספק את זה "אביר". כתוצאה מכך, הרמאי לוקח תמונות או קטעי וידאו, מבטיח לנדיבות כזו לשלם. כמובן, מעתה על מודל Webcam הבעיות האמיתיות מתחילה. שחוק מתחיל לבקש כסף, אחרת התוכן הפרובוקטיבי יתחיל ללכת ברשת או באופן כללי זה ייפול לידיהם של קרובי משפחה.

תעריפים Intime מה חסר מו...

למרבה הצער, גם אחרי העברת הכסף הראשונה, הרמאי אינו רגוע. הסחיטה תהיה אינסופית! לכן, יש צורך לסבול רשתות חצופות כאלה!

איך לא להפוך לקורבן של סחיטה

יש רק כלל אחד המאפשר לך למנוע פעולות של scammers: לא להעביר נתונים אישיים! באתרי מצלמות אינטרנט, מנהלי מערכת מנסים לעקוב אחר פעולות אלה, אך אי אפשר לבדוק כל משתמש.

כיצד לזהות סחיטה פוטנציאלית? הנה כמה פעולות שנותנות רמאי:

  • החבר מתעקש על התכתבות ברשתות חברתיות. פגע בדף כזה, קל לחשב חברים וקרובי מודל.
  • אדם מבקש טלפון אישי לתקשר או להעביר כסף. לעולם לא לקבל כדי להרוויח את המערכת. אם החבר רוצה להראות נדיבות, אז תן את "רשימת המשאלות" שלך לבצע או להתבטא פעילויות במהלך שידורים.
  • גבר רוצה לקנות את התמונות שלך, אבל מבקש ממך לשלוח אותם לדואר אלקטרוני או בפרופיל רשת חברתית. במקביל הוא מבטיח הרבה לרכישתם. על מודלים באתר מצלמת אינטרנט הם רשאים למכור תמונות מתוך גלריה בתשלום. אם המאוורר מעוניין לרכוש תמונות, תן לך לחלץ הסכם דרך האתר הרשמי.
  • מחק את עצמך מקובץ האינטרנט הנוכחי יכול בקלות. העיקר לא צריך להתקיים על הבטחות גלובליות ובקשות התכתבות אישית על רשתות חברתיות. אם החבר גורם חשד, זה תמיד יכול להיות הרשימה השחורה.

    סחיטה קרה? דווח על ממשל האתר הרמאי. אין צורך לפחד לבקש עזרה! פורטלים כאלה תמיד יש עורך דין אישי. המומחה יודע כיצד לתקשר עם סחיטה ואילו מאמרים בחוק מפחידים אותם. נערות ליווי במרכז

    העיקר הוא לא פאניקה. אם המודל מתחיל להעביר כסף מרמה, גירושין תמשיך לאינסוף. למרבה הצער, סחיטה מחברים מתרחשת 8-12%. אז ערנות מוגזמת תסייע למנוע בעיות. עם כל מצב בלתי מובן, עדיף ליצור קשר עם העזרה של מנהל ולחסום סחיטה פוטנציאלית.

    Просмотров: 119 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar