11:40
חם כאן: 50 סצינות המיטה הטובה ביותר שראוי לראות

קשה לדמיין סדרה חולה, שבה לא יהיה מתערבל קווים אהבה וסצנות מיטה יפה. ובכן, הדירוג שלנו ייעודי בשום אופן מופת בתולה של תעשיית הקולנוע. להיפך - החלטנו לאסוף סדרת טלוויזיה צבאית, שבהם נתון נושאים של מין ויחסים לדכדוג תשומת הלב.

התוכן של המאמר

מין 1 כאמנות

והנה מרפי לא רוגדל.קהילת קהילה Mapleton. היעלמות הזרמת של מאות מיליוני אנשים. "שמאל" צריך להמשיך ללמוד לחיות ולשרוד, ו עבור חיים אישיים הם מצליחים למצוא זמן וכוח. אגב, אחד הכי הרבה סצינות המיטה הבהירות מתרחשות בשום אופן במיטה, אבל בשדה התעופה.

סקס כמו אומנויות

עלית / עלית (2018 - ...)

תשוקה, אסתטיקה רַגשָׁנוּת. יש גם הומואים, ועניינים פוליאמים, ומין בנשמה - ב כללי, זה לא יהיה משעמם.

כסאות / משחק של כסאות (2011 - 2019)

אחד הפרויקטים הכי סקסיים של האחרון עשרות שנים. מיטה סצנות כאן כל כך הרבה שאתה יכול לרדת מהחשבון. אוהדים עם דהייה של הלבבות בעקבות התפתחות של יחסי הראשי תווים, עכשיו להתמודד להפריע סצינות סקסיות עם התפקיד של משני גיבורים.

"משחק הכס" הוא סצנת מיטה מוצקה אחת.

ללא בושה (2011 - ...)

אתה רואה, לפעמים יש סדרת טלוויזיה כאלה ומדריכי סרטים מי בכלל, הם לא מצדיקים את הכותרת הסורנית והמסקרנית שלהם, אבל עם "חסר בושה" הכל שונה. הגיבורים הראשיים והמשניים כאן באמת יוצאים. סקס בסדרת הטלוויזיה הרבה, כמעט כל סדרה. איזו חוסר בושה!

סיפור גדול / tha handmaid של סיפור (2017 - ...)

פרוייקט-אנטיטופיה הגנה Pro החברה והזכויות גְבֶרֶת. הפעולה מתרחשת בעתיד, ברפובליקה, הכוח שבו בבעלות הצבא.

אמהות פונדקאית, אלימות מינית סכר מבצע. אין תשוקה ורגשות. סקס ככלי המשך רודה. על רקע סצינות המיטה, מצויד ברגשות ורגשות, נראה משהו עוד יותר קסום וקריר.

ורסאי / ורסאי (2015 - 2018)

פרויקט פרנקו-קנדי על לואי ה -14, שחייו עושה היפוך תלול אחרי שאמא שלו מתה. יודע מנסה ללכוד כוח, כי הגיבור שלנו פועל לכפר תחת הכותרת ורסאי, להתחיל חייו עם גיליון לא מסודר. ניקיון אמיתי יהיה מעורבב באופן משמעותי עם פופוק.

סקס בעיר גדולה / מין ועיר (1998 - 2004)

מכה סדרה על 4 חברים הכי טובים, כל אחד אשר שונה על ידי לתפוס אינדיבידואליות.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ותאסוף חברה מצוינת.

ארבעה תווים ומספר עצום סצינות אהבה וקווים מגרש. כן, גם סקס. ו סקרן יותר Fite את הנושא של צעצועי מין אוננות.

השמיני מרגיש / חוש שמונה (2015 - 2018)

חיבור נפשי צרים הקשורים לאנשים ברצפות שונות, הגזעים, הגילאים והגורל. הצופים דורגו כמנה זעזועים אדרנלין, התרחישים שלהם וסצנות אהבה בין הגיבורים. דרמה, משולשים אהבה, תשוקה - לא אפוקליפסה לא להפריע אמיתי רגשות.בית עתיק, מאוכלס מאוכלס, בית חולים נפש, מכשפה שבש, קרקס פריקים, הרג, בחירות לנשיאות - סקריפטים "AIU" בכל עונה היה קירח על ידי משהו אוהדים חדשים. בארץ סדרת הטלוויזיה של כוכב הקסטה היתה אפילו ליידי גאגא - הדמות שלה נבדלה מאוד פטיש סקסי יוצא דופן. גדול בקנה מידה סקסי orgies על אשר הירי כל צוות הסרט היה צריך להזיע באופן משמעותי.

Pose / Pose (2018 - ...)

מאוד קליט פרויקט ריאן מרפי על הקבוצה של אמן טרנסקסואל מניו יורק היה מוערך מאוד על ידי מבקרי קולנוע - "Posse" יש בונוס Ammi עבור מגרש יוצא מן הכלל ושחקן מדהים שחקן בילי פורטר. טרנסקסואלים, Neurbarny "צבע" אנשים, חופש הביטוי שלהם, מיניות - עבור כדי לנצח את הנושאים האלה בטלוויזיה, אתה צריך להשיג אומץ.סקריפטים, מנהלים, מפעילים, שחקנים, דוברים - הכל צוות הסרט השקיע בכל הפרויקטים הבאים, זמן אֵנֶרְגִיָה. וכאשר אנשים מקצועיים משולבים יחד למען סיבה משותפת, פריילד שלהם מתברר באמת שברתי.סדרת טלוויזיה ספרדית שהובאו על ידי שחקנים צעירים תהילה לאחר שגרם להתלהבות בום לספרדית באמצע הנוער. סקס זורם כאן דרך הקצה, וזה שווה לזהות כי הכל נעשה מושלם - שחקנים מקסים עם גופים יפים, מוסיקה נהדרת, מסגרות נהדרות.

שמאל / השאריות (2014 - 2017) זר / Outlander (2014 - ...)

היסטוריה קלייר רנדל, אחות צבאית, אשר הדרך הבלתי מובנת במהלך הליכה הרגילה עוברת לאלף שבע מאות ו -40 שנים. זָר ואת ההגדרה הנוראה של עידן של מישהו אחר מאלץ את הגברת לקחת נועז ושמן פתרונות. החיים הרגילים ובן זוגם נותרו בעתיד, וכרגע הנערה צריכה להתחתן עם המסע הסקוטית - בחור עם גורל מאתגר ואת חוש הומור נוצץ.

כלוב Caced / Luke כלוב (2016 - 2018)

ניסיון קרוע, מציאת supersyl, שגוי לחייב אדם, לברוח מקטווזקי ותחילת הקריירה של גיבור שכרו - קלַאסִי! משהו שכבר הורשענו בסרטים אין ספור "פלא". כאן רק סצינות חמות כאלה כמו "לוק קיאג'ג" לא היה לא.

Sorvigolova / Daredevil (2015 - 2018)

את הסדרה על מאט מרדוק, חיים כפולים, יש הערכות הגבוהות ביותר של הצופים ברחבי העולם. אולי כדי לשתף פעולה את עמדות עורך הדין וגיבור, וחוץ מזה להתמכר בהנאותיו האנושיות הרגילות?

מתברר אולי כן!

כוח ב טאון לילה / כוח (2014 - 2020)

הסדרה יודעת על הבעלים העשיר של מועדון לילה, מי רוצה נואשות להיות חלק של האליטה של ​​ניו יורק. הגיע הזמן שהצעיר הזה אינו לשווא מאבד - יש לו זמן לעשות את העבודה העיקרית, וסחר בסמים. שֶׁלָנוּ סיפור אהוב על חיים כפולים.

צורך לעשות את זה יותר מדי זמן עבור המילה.

אתה / אתה (2018 - ...)

את הסדרה על הבחור אשר לגמרי טס מן הסלילים גלגול ב stalker עם נטיות מניאק. בתפקיד הראשי - פן באגלי, מוכר לצופים רבים סדרת טלוויזיה "רכילות". בעונה השנייה "אתה", יוצרי הפרויקט החליט כיצד אוהדי פנק עם סצנות של נשיקות ומין נלהבים.

פולין / חינוך מין (2019 - ...)

ב "חינוך מין" הרבה סקס, אוננות ו דיונים בנושא זה. אם אתה עייף מאוד סצנות מיטה קולנוע עם מוסיקה יפה, צליל חלקות עלי כותרת של ורדים, לשים לב הפרויקט הזה.

18 + סצנות כאן מצוידים בנדיבות עם זכותיות, קומדיה ואמת מגעילה.

שומר ראש / שומר ראש (2018)

ריצ'רד מאדן, שהתפזר ב"סינדרלה "ו"משחק של כסאות", בתפקיד שומר הראש של שר הפנים ג'וליה מונטג'ו. האוהדים באו באקסטזה של מתח נוצץ בין הדמויות הראשיות וציין כי טוקסידו מר מאדן נראה טוב מאוד.

מְטוּרָף לשעבר / משוגע לשעבר חברה (2015 - 2019)

רבקה זורקת את עבודתו היוקרתית, מנופפת בידו ניו יורק וייאוש ממש מאחורי אהבת בית הספר שלו. זה הופך קצת ברור כי עם גיבורות כאלה לא להשתעמם.

זה קומדיה מוסיקלית, ולכן סצנות סקס ב "Nutty לשעבר" רק צריך להיות טיפוסי. ללא שם: נראה כי הוא רומז לך ... ללא שם: אתה אי פעם ניסה לשיר בזמן סקס? לֹא? ואז נראה מהר יותר סצינת מיטה רחל וג'וש.

אמיתי דם / דם אמיתי (2008 - 2014)

סיפור אחר על "רע" ו "טוב" goddalaks, אשר ספין סביב נשים יפות. "הדמדומים" נראה לך מאוד וירג 'ין ומשעמם? ובכן, ואז להישאר נוח - ב "אמיתי דם »Vurdalaks וקורבנותיהם של הרבה יותר נועזים משוחררים.

דרום אמריקה האלים / האלים האמריקאים (2017 - ...)

את הסדרה כי בעבר בשלב מסוים אתה יכול לך ללא שם: Natize. וכל הדגימות שלך להתחיל את החיים מעלה לא מוגן יהיה נכשל. נראה שזה לא ניסה, ברגע אחד נולד.

יוצרי "האלים האמריקאים" החליט להסיר טלוויזיה סצינות מודגשות מזעזעות של סקס הומוסקסואלי. ניו יורק ערב מלונות במלון באמת מנגינה בצורה מיוחדת.

לטאות חמודות / יפה שקרנים קטנים (2010 - 2017)

סקס ודם מרוצים בכל עונה - אם אתה אוהב להתעייף צרחה בעצמך, פניתי לכתובת.משולש אהבה, ילדה אטרקטיבית ו vurdalaks - הכל זה כבר שמענו. מה לעשות - בשנת 2010 זה קרה נכון .. סרט וסדרות טלוויזיה על דם.

הכל חם, אסתטי, ועל הרקע יש מוסיקה נפלאה.

ג'סיקה ג'ונס / ג'סיקה ג'ונס (2015 - 2019)

אטרקטיבי ומושך קריסטן ריטר כמו בלש אישי חוקרת את פעילותם של גיבורים התיישבו ניו יורק. האוהדים ציפו לפיתוח של רצועת אהבה בחייהם אהוב.

והם חיכו.

צועני / צועני (2017)

פרויקט זה "Neflliks" נסגר לאחר העונה הראשונה, מאשר הרבה אוהדים מעופשים - הם לא קיבלו תשובות שלהם השאלות הנוכחיות. הסדרה אוכלת על פסיכואנליטיקה מניו יורק, אשר משפשף לתוך אמון בלקוחותיה ו ... שינה עם בני משפחותיהם.

אפל מראה / מראה שחור (2011 - 2019)

סדרה מבחינה מבחינה מפחידה על ההשפעה של התקדמות עלינו ואת חיינו. כל פרק נושא בתוך עצמו תזכורת נוספת למה מוביל אובססיה על ידי מכשירים וטכנולוגיות.

אל תדאג - הצד האינטימי של החיים האנושיים פרויקט זה לא נשאר מקופח תשומת לב.

בורגיה / בורגיאס (2011 - 2013)

המאה החמש-עשרה, שחיתות וחוסר מוסריות של הכנסייה, מותו של האפיפיור רומן, שינוי הכוח הוא תיאור קצר של העלילה של סדרת טלוויזיה זו. המרכז של הפרויקט מציג את ההיסטוריה של שבט בורג'ה, שעזב מאוד קליט שביל בהיסטוריה העולמית. כבר חשבת על זה שזה לא יהיה משעמם?

Tudora / tudors (2007 - 2010)

מה עשה נציגי שושלת טיודור ב חינם זְמַן?

נכון - סקס.

סצנות מיטה כאן יצא כל כך צבעוני, לדברי שמועות, הנרי קויל אפילו היה צריך לבקש סליחה לפני אחד העמיתים שלו שחקניות - אומרים, נתון מאוד לתהליך היצירה.

לארוג / 100 (2014 - 2020)

כל הציוויליזציה נהרסה על ידי מלחמה אטומית נוראה. מתוך ספינת גלית ענקית לכדור הארץ, 100 ניצולים נשתלים ומתחילים פעולה. הפרויקט קיבל מספר עצום של משוב חיובי ושלילי - לא הכל מבוים את התפתחות העלילה. אבל הביקורת כמעט לא התלוננה על סצינות מיטה.

כתום - פגע עונה / כתום הוא שחור חדש (2013 - 2019)

הסדרה לספר על החיים של נשים בחמוד של נשים. יהיו הרבה דרמה ומין לסבית רבים - במיטה סצנות סקריפטים לא שבחו. מתן שמות זוג צבעוני ביותר של הפרויקט קשה מאוד - כמה סצנות של סקס מלאות רוך, ואחרים הם צופים עליזים קשה מעשי אהבה אכזריים. בקיצור, פלגמנטיקה לא תישאר.

עורות / molocososhi (2007 - 2013)

סדרת אנגלית על מתבגרים אוהדים אשר כבר הצליח לסיים ובתי ספר ומוסדות. שבב של סדרת הטלוויזיה הוא ב 6 עונות היוצרים הצליחו להראות עד שלושה דורות של מתבגרים, ובכוח גימור, השביעי, הם הראו את חייו של תווים מתבגרים כאלה, מה זה - עם הנגאובר בעבודה, בוסים חסידים, בדידות, געגועים אי צדק.

Riverdale / Riverdale (2017 - ...)

תווים ראשוניים - ילדים לומדים סוודרים קסומים העיר Majahan, אשר גם מבין עם unbominations האישיים שלהם. הסדרה מלאה קלישאה ונראה כמו כל אלה רגילים להיטים על תלמידי בית הספר. אבל השחקנים הנה מאוד נוח, סצינות מצעים איתם הוסרו טוב מאוד.

חברים / חברים (1994 - 2004)

הנושא של מין הוא שונה בכלל סִדרָה.סדרה על 4 חברות החיים בעיר גדולה. כן, כמו "סקס בעיר גדולה", רק עשרים ושנה. שִׂמְחָה, את רשלנות של נוער, קשיים ודרמה - הכל כמו בחיים, רק תחת פסקולים נבחרים במיוחד.

ובכן, וג'ו.

דקסטר / דקסטר (2006 - 2013)

דקסטר מורגן יודע איך לשתף פעולה עם תחביב. הוא הצליח לעבוד כמו foreswichdispert ובטי הזמן הפנוי שלהם להרוג פושעים. כאב הראש מוצג לנו כאדם שאינו יודע אהבה, אדיש סקס. האם זה אומר שלא יהיו סצינות במיטה בסדרת הטלוויזיה?

לֹא. שום דבר לא אומר.

וירג 'ין / ג' יין הבתולה (2014 - 2019)

האישה הבתולה הופכת לקורבן של מלאכותי הזרעה ואת כל חייה הולך kwer. קרובי משפחה - המום. ג'יין - שם אותו. והיא אפילו לא פגשה את הילד הביולוגי! זה ככה באופן דתי, החיים שיחקו על ידי צבעים צבעוניים - וכל זה בעוד כמה שבועות!

אזור עיוור / עיסוק (2015 - 2020)

הגיבורה העיקרית מאבדת את זכרו - היא לא זוכרת שום דבר לעצמי, ולא על החיים שלך, וגופה מכסים את אינספור מסתורי קעקועים. כאשר מתברר כי התמונות על הגוף הם מפה, להזין את המשחק סוכני ה- FBI.

במיליטנטים ומותחים, סצינות סקס הן שונות פעולה מיוחדת - לא עלי כותרת ורדים ולא מתפשטת לאור הירח. רק סקס ספונטני ותפוקה. לטעום אותך? ואז מצעים סצנות של "אזור עיוור" יבואו אליך על ידי מוסרי.

מלכודת / לתפוס (2016 - 2017)

לא לזלזל נשים - הם יכולים להיות על הייחודיות היא תכליתית. לשווא, זה לא הזיז את מוחו של החתן אליס כשהחליט לגנוב ממנה כמות גדולה של כספים ותהום עם מכ"ם.

דרך אגב! אליס זכתה - בלש אישי.

אחד הקלעים הכי חיבה בסדרת הטלוויזיה - בין אליס ובניום. שיחות ארוכות, עיניים עיניים ונשיקות נלהבות - רומנטיקה!

חברים משפחת רויאל / רויאלס (2015 - 2018)

במרכז העלילה - הצאר האנגלי המכוון משפחה המתגוררת בלונדון המודרנית. יוקרה ובוהק הם סמוכים כדי סגן מסקרנים, וחילונים - עם מין בלתי מרוסן. במילים אחרות, זה אותו הדבר "רכילות", רק עם הטעם של המלוכה.

בנות / בנות (2012 - 2017)

זה שווה לחלוק פנטזיות סקסיות שלה עם חברים? מה לעשות, אם בן הזוג שלך מרגש סקס עם החברה שלה, ולא איתך? בדרך כלל שקר ברגע אחד לישון במסיבה עם החבר הקרוב ביותר? כמה נשים היו ג'ו?מצעים סצינות ב "חברים" - למצוא עבור אוהבי רומנטיקה. רגשות, רכות ורגשות.

אמריקאים / אמריקאים (2013 - 2018)

הנשיא נבחר רייגן ושני סוכנים KGB אתה צריך להסתפק בפרבר של וושינגטון ותאר משוער זוג זוג. אבל משהו מוזר קורה עם פיליפ ואליזבת - למה ענייני העסק שלהם לרכוש כמה צבע חושני מוזר?

בעניינים אחרים, אין זמן להבין את זה - באמצע השכנים כמה סטן רץ על ה- FBI.

סצינות סקסיות לרכוש אווירה שונה לחלוטין כאשר אליזבת בסופו של דבר מחליטה לפתוח את הרגשות שלהם. פיליפ עושה צעד תגובה לכאן באז! - זה הופך להיות חם.

לגיון / לגיון (2017 - 2019)

דוד אובחן סכיזופרניה. אחרת להבהיר את התמונות האלה שהוא מדמיין ואת הצלילים שהוא שומע?

אבל מתברר שהכל בסדר עם דוד. נו, יחסית לסדר - אין לו סכיזופרניה, הוא מוטציה Superpopens.

סצינות סקסיות בפרויקט יצא לא טיפוסי, אבל עדיין חם מאוד.

עַל טִבעִי - Supernatural (2005 - 2020)

דין ו סם וינצ'סטר במשך חמישה עשר עונות יש זמן להכות עם רוחות רעות, ולפתור קונפליקטים נפשיים פנימיים, וגם לפתות את הנשים בשני צדי המסך. סצינות מיטה בסדרת הטלוויזיה היה הרבה, אחד הבהירים ביותר וכל מי שאהב - עם תפקידו של דינה ואנה (עונה 4, סדרה עשירית - אל תודות!).

אֲנָטוֹמִיָה תשוקה / אנטומיה של גריי (2005 - ...)

אנחנו אוהבים סדרת טלוויזיה על רופאים בהם מכה בהירים לא רק ימי העבודה שלהם, וחיים אישיים. פעולות וחולים עם יום, תאריכים רומנטיים והבהרה נלהבת של מערכות יחסים - לילה. אמנם לפעמים רגשות להתברר כל כך חזק כי סקס קורה יוצא דופן מקומות - בשירותים, למשל. כפי שהיה בג'קסון ועושן ב -20 שתי סדרות שמונה עונה.

Gotham / Gotham (2014 - 2019)

הסדרה נראית לנו על מה גות'אם חי לפני כן באטמן. קצת אחר קורא את כל הסיפור המוכר וצהיר תווים מלווה בסצנות מיוחדות 18+. בפרט, מעולה, אולי היוצרים לסביות סצנות.

האלי / הרומן (2014 - 2019)

אני יכול לסלוח לבגוד? מי הוא קורבן? סִדרָה מזמין את הצופה להסתכל על אותו מצב מנקודות מבט שונות. פרס - חקירה בלש. העושר של סצנות אינטימיות מחכה לך עונה ראשונה - התווים הראשיים עוסקים במין במגוון מיקומים.

עולם הפראי מערב / Westworld (2016 - ...)

פארק עתידני מלא רובוטים ביצוע כל גחמות של אורחים. באוויר שולט באווירה של חסינות מעונש. סקס. סצינות מיטה כאן יותר יפה - המערב והאמת יצאו מהיום.

הליכה מתמודדים / הליכה מתים (2010 - ...)

אימה עם אלמנטים של דרמה על אפוקליפסה זומבי שנאספו Fanbazu מרשים ברחבי העולם. הם מרגישים זה את זה אפילו במרחק הגבוה ביותר. אנשים שוטפים רואים בסכנה שלהם, ולכן החליטו לפתוח את עונת הציד. ועל הרקע כל זה - סקס.

דרום אמריקה אימה היסטוריה / אמריקן אימה סיפור (2011 - ...)

4 חיי נשים השתנו באופן דרמטי לאחר היעלמות חברה נפוצה. שנה לאחר הפעולה המסתורית של נשים מתחיל סחיטה קצת אנונימית. שם הוא יודע את כל הסודות שלהם?ישנם מספר סיפורים בסדרת הטלוויזיה, וכפי שהוא צריך כמה זוגות, סצנות מיטה עם התפקיד של אילו אוהדים צפויים, מקפצים נְשִׁימָה.

יומני Vurdalaka / ערפד דיאריאס (2009 - 2017)

הסדרה שמרה על כמה עונות. מֵאָחוֹר ספירת מגרש? או פרויקט הפופולריות עצמו צריך מגוון של סצנות חמות בין נינה דובארד ואיין סומרמלדר?

לקרוס / בסתיו (2013 - 2016)

ושוב maniacs, רוצחים סדרתי חמקמק קשה, אבל נשים סקסי בלשים.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרקו שיפוט מוטעה כי ליווי הוא משהו היום, מביש, כלומר, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. אבל כמה יחידות יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

יש משהו בכך, אחרת תהיה סדרת טלוויזיה בכך העלילה לא חותמת במהירות כזו. "לקרוס", לא לספור את השאר מעוטר ג'יליאן אנדרסון וג'יימי דורן. נערות ליווי

סטלה גיבסון בהשלמת אנדרסון בביטחון מרגיש לא רק בחקירות, ובמיטה.

Bludlivaya קליפורניה / קליפורניה (2007 - 2014)

סופרת סופר בירידה יצירתית, מוקסמת מריחואנה ואלכוהול מוביל חיי מין כאוטיים. מגרש כזה מבטיח דבר טוב, אבל לא למהר להסיק מסקנות! בסדרת הטלוויזיה הרבה הומור, ובאמצע המיטה סצנות יש אלה באמת לעלות את תשומת הלב שלך. לדוגמה, זה שעליו עבד דוד בצמד עם קרלה גודזינו.

חַד Visors / Peaky Blinders (2013 - ...)

סדרה אלגנטית בלתי מוגדרת, תוך צפייה בך למעשה מרגיש את ריח של טבק, דם ואמצעים. באמצע סצנות המיטה יש כאלה, מה טוב עם הפראות שלך "בוץ", אבל גם הרבה מתנות ואוהבים רומנטיקה. תומס שלבי וחסד - אחד הזוגות היפים ביותר של סדרת הטלוויזיה הזו.

ילדה / רכילות ילדה (2007 - 2012)

כל רכילות על חייו של בתי ספר סטודנטים במנהטן להתעורר functively בבלוג של "רכילות" מסתורית. ברור, זה מעמיד ידידות וענייני ילדים עשירים.

ב "רכילות" רק הרבה קווי אהבה ומיטה סצנות, אבל כמה צ 'אק ובלייר גנבו את לבם של הקהל ולא עזבו אחרים סיכוי אחד. וזה התחיל עם הסצינה המפורסמת בלימוזינה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

מצעים סצינות - צימוקים של סרטים רבים. אין להפריך את העובדה כי כמה סרטים לאסוף רישומי מזומנים רב מיליוני ספציפית בגלל מסגרות אינטימיות. אנשים תמיד מתעניינים במה עדיין עומד מחוץ השחקנים השינה דלת. זוהי סקרנות בריאה, הרצון להשוות את החיים האינטימיים של גיבורי הסרט עם הניסיון שלהם. מחירי המיטה הטובים ביותר נזכרים במשך שנים ארוכות וארוכות - גם אם הקלטת עצמו התברר בסופו של דבר להיות לא מאוד. מחפש סרט כזה עומד עם חצי 2nd - ובסוף הסרט אתה יכול לחזור על מה אתה לדין על התצוגה.

Просмотров: 776 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar