22:28
לא יכול להיות נרגש: החלקים הסקסים ביותר של הגוף של בנים וגברות

לא משנה מה הגברת טובה לשלה; וכן, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, זה לא משנה איזה חלק של הגוף שווה חשבון ראוי לאהבה, חיבה ותשומת לב. בגוף הנשי, הכל מלא, כמו אנשים משמשים להביע, אסתטיקה וכפי שאנשים נהגו להביע, יופי. אבל, כמה מאיתנו התרגלו לזה, חלק מהאזורים שלה מרגש במדויק בחורים יותר מאחרים. ולא שאתה אדם, ואז לחשוב על מה.

מטרות אישיות בישראל קל אם אתה מודל מדהים מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3200 $.

תארו לעצמכם את הישבן הולנד מודלים של דאצ'ן קרוז. אולי תוכלו גם לגרום להתרגשות זעירה? וברגע תחשוב על מרפקיה. בטוח רגשות הם לא כל כך מרגש, אם כי לא נעים לקרוא להם בלתי אפשרי, נכון?

התוכן של המאמר

1 לא צפוי תוצאות. פנים ושיער במקומות הראשונים מקום שני מגורים וגיל משפיעים על ההעדפות 3 שווה אם פאניקה מאשר מראה עדין? 4 א איזה סוג של נשים כמו?

לא כל כך מזמן את האטרקטיביות של הגברות (ובאותו זמן זכר) חלקי גוף נבוך מדענים אמריקאים. סקסולוג ג'ון פליקס בילה כפי שנהגנו לקרוא, בקנה מידה גדול מחקר, התוצאות של פותחות, אילו חלקים של הגוף והתכונות, כפי שרובנו התרגלו לקריאה, הנשים המראה של גברים רואים יותר סקסי.

בלתי צפוי תוצאות. פנים ושיער על איך כולם מבינים את המקומות הראשונים אני

התברר כי כמעט בכל החבר 'ה אטרקטיבי יותר ללא שם: חלק הוא ... מה היית חושב? פָּנִים! 40 6% מהנשאלים מוערכים ישירות הפנים כמו האזור המיני של הגוף של אישה.

התברר כי גברים צעירים סביר להניח נראה תשומת לב לגוף עצמו, וגברים גיל מבוגר יותר מעדיפים לעתים קרובות פנים מילובואידים. ובסופו של דבר נמצא כי לטעם מיני מיקום גיאוגרפי משפיע. באופן ספציפי, בארה"ב גדול יותר חלקים של מדינות המשיבים עצמם, כפי שנבלה את החלק המקסים של הגוף, נחשב לחלק מקסים של הגוף. ורק תושבים מונטנה ונבאדה מועדפות לנקבה.

מה, באופן עקרוני, יכול להסביר את אהבת כמעט כל הנשים לגידול תסרוקות ארוכות ואירועים שונים כדי לשפר אותו. פטמות, בטן רגליים הבקיע פחות קולות - בין המשיבים אלה חלקים של הגוף ציין כמעט פחות.

"אולי זה קשור לעובדה כי שיער ארוך ישירות לעתים קרובות לשמש סימן המאפיין הרצפה הנשית טהורה, " מדגיש את פליקס. "יש גברים שאוהבים יפהפיות בלונדיניות; אַחֵר ברונטיות חומות או בוערות. אבל ברוב המכריע מקרים בחורים כמו תסרוקת עבה, רכה וארוכה.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה עכשיו לא רק הצדדים מוצקים בעבודה.

לפעמים, באופן טבעי, אתה יכול למצוא את מי, להיות, אוהב נשים עם תספורת קצר "מתחת לילד". אבל יחידות כאלה, והם - יותר, חריגה מהכלל ".

מקום מגורים וגיל יש השפעה על העדפות 2

ד"ר פליקס בחן כיצד העדפות מיניות שינוי עם הגיל.בעקבות קבוצה זו, שמונה עשרה% מאלה שחושבים עֲגָבַיִם. "גברים אבולוציוניים מושכים נשים בריאים המסוגלים לתת לא צאצאים גרועים. סביר כי הנושאים שלנו בתחילה נשלח תשומת לב על פניהם של בנות "- מסביר פליקס. "נקי, עור בריא ברור עיניים, שיניים לבנות וחיוך על הפנים ... כל זה לאסוף, זה הפך, זה אומר את זה הגברות בסדר עם מצב הגוף והנפש, והיא מוכנה רבייה - עד כמה זה נציל זה נשמע ". מדהים אבל החזה התברר להיות פחות אטרקטיבי מאשר שיער.

ורמונט הבחין בעצמו - יש את החזה סביר ביותר.

עוֹמֵד בין אם בסופו של דבר, פאניקה, ולא את המראה עדין? 3

"אם זה צוין בכללותו, אז האיכרים הכי אוהבים מתאר מעוגל ורך. אבל אני רוצה לקחת את הגברות, את הפנים ואת הדמות אשר אינם מבחינים בין האופן שבו הקווים המושרשים נועדו לבוא לידי ביטוי, ההעדפות הן ניכרות.

ולכן, אפילו באוכלוסייה הקטנה ביותר של PT, יש בוודאי רחוק מארץ עשרים צעירים שיהיו, להיות מעורבים ישירות.

מלבד איך נהגנו לקרוא, לא נכון שאתה רוצה למשוך אדם עם מטרה של מערכת יחסים ארוכה, זה שווה את זה כדי לשמור על הראש שלי על המשמעות של פרמטרים אחרים לא לספור את המראה. אחרי הכל, הקשר הארוך בנוי לא רק על בסיס של ערעור פיזי; גורמים אחרים ממלאים בתפקיד חשוב בו, "מדגיש פליקס. https://romantik69.co.il/

אבל איזה סוג של נשים כמו?4

חוקרים נערכו וסקרים בין היפים קוֹמָה. התברר כי:

24% מהמשיבים את החלק הסקסי ביותר של הגוף הגברי, לשים את זה בעדינות, חשבונות עבור שדיים. 22% - שיער. 19% - ידיים.

במילים אחרות, רוב הנשים למשוך את הגוף של בצורת V. כתפיים רחבות נחשבו גם במודל, איך כולם אומללים, זכר יוֹפִי; ובכן, כרגע הוא הוכח על ידי סטטיסטיקה.

מה יצא מכאן?? חבר 'ה הם הרבה יותר שימושי להוציא כסף על ביקור בחדר הכושר, כך שזה נראה משאבת, כפי שכולם יודעים, שרירי השד. ואו אמצעים יקרים לשיער ואזהרות של alopecia לא יכול לדאוג: כאשר הגברת רואה גוף מסיבי ורזה, ואז החסרונות שהיא פשוט לא תראה.

אבל כאן יש הערה אחת קטנה. זה חל רק על גבירות צעירות. ככל שהיה מבוגר יותר, כך יש צורך יותר, וכפי שאנשים היו רגילים להביע, אטרקטיבי הם שקל תסרוקת. באחד האזורים - והישירות, על מצב המדינה אלבמה - הגברות ביותר פשוט אהבה איך אנחנו רגילים לקרוא, סקסי, זכר שרירי סָמוֹך.

בסוף הראיון שלי, ד"ר פליקס הוא חיסכון כיצד אנו משמשים לגרד, מסקנות חפוזה הקשורות לחלקים מיניים של הגוף. "לעתים קרובות אלה או אזורים אחרים נראה לנו אטרקטיבי.

אבל כאשר, כמו שארובים מאיתנו רגילים לקריאה, הצרכים המיניים מרוצים, אנחנו מפסיקים לשים לב לישבן גדול או שרירי שרירי. לכן, לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה מטעה, ומבולבל את החולף סקסי דחף עם אהבה ".

Просмотров: 414 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar