10:38
מה הוא כרוך במעשה מיני אקראי, התכונות וההשלכות שלה

הזמנים של נעורים אצילים נותרו רחוק בעבר, כמו גם את "המוסדות" של ג'נטלמנים. אמנם, בדרך כלל ובתקופה זו היו קשרים אינטימיים אקראיים. באשר לזמננו, המעשה המיני האקראי הוא מצב חיים משותף מאשר יוצא מן הכללים.

אסקרטים מקצועיים מתכננים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

מה הם הסיפורים על רומנים נופש, קשרים אקראיים של נסיעות ומין פשוט עם הלוויין הניח הראשון.

התוכן של המאמר

מניעת היום הראשון 2 מעקף מניעה 3 שיחה עם שותף 4 פעולות ראשונות עם קונדום שבור 5 סקס אקראי "עבור" ו "נגד"

וכך ראוי לציין שכל האמור לעיל חל באותה מידה לגברים ולנשים. כל הדיבור על העובדה כי בעלי חיים תשוקה תמשוך באופן בלעדי גברים - בדיוני. נציגי הרצפה החלשה נמצאים באותה דרך. אבל, האם זה מזיק עם פגישות אינטימיות אקראיות, כפי שהוא נראה במבט ראשון.

לא משנה אם זה היה בגידה בנאלי של בן הזוג (בן הזוג) בהשפעת הרגשות, סקס תחת השפעת אלכוהול או מתיז חשיד של רגשות, חיבור אינטימי אקראי הוא כרוך בהשלכות חמורות למדי. זה נכון במיוחד כאשר המין לא הוגן.

אפילו שותפים זהירים שהשתמשו בקונדום אינם מבוטחים (הוא פשוט יכול לשבור). במקרה זה, הסיכון כי סקס אקראי יהיה כרוך זיהום עם מחלות מין מסוכנים. אם זה קרה, קיימות שלוש אפשרויות אפשריות לפיתוח אירועים המסוגלים לסיכון מופחת. דירות דיסקרטיות בצפון

מניעת היום הראשון

אם יחסי מין לא מוגנים, ניתן להוציא טיפול מונע במהלך שלושת הימים הבאים לאחר המין. תָכְנִית מניעה דומה לתוכנית הטיפול של טרי, לא סיבוכים מחלות. בעזרתו אתה יכול למנוע את האפשרות לפתח מחלות מין של בקטריולוגיה אופי. זה על:

גונוהי Chlamydia Uraplasmosis Mycoplasmosis עַגֶבֶת Trichomoniace

התכונה העיקרית טיפול מונע המבטיח את יעילותו הוא שלה טֶנִיִיוּת. אם בימים הראשונים לא נערך, תוצאה חיובית סביר להניח לא יהיה. ואפילו במקרים בהם הטיפול הושלם בזמן, יש צורך בחודש לאחר אקראי יחסי מין מווניאולוג.

עקיפת מניעה 2

הגרסה השנייה של התפתחות האירועים לאחר חיבור מיני אקראי אינה עוברת טיפול מונע, המתן חודש ובוחן את הוונרולוג. בעבר, הסקר לא אומר כל תחושה, שכן היא תקופה זו כי הוא חמקם עבור מחלות מין רבים. לכן, בחודש הראשון שלאחר המין עם זר (זר), הרופא לא יוכל לזהות כל סימפטומים של המחלה, לא ייתן תוצאה מדויקת ומחקר מעבדה.

שיחה עם שותף 3

אפשרות זו באופן עקרוני, כמעט בלתי אפשרי.

לספק חלומות משלך בישראל קל כאשר אתה אישה ארוטית מרוסיה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3,600 $.

אבל, כמו שאומרים, פעם בשנה, אפילו מקל מקל. אנחנו מדברים על משכנע את השותף האקראי שלך ללכת יחד לסקר למונרולוג.

שלו (שלה) יוכלו לארגן מיד את כל הנקודות בשאלות העניין ולקבוע אם יש זיהומים מין ונדבקים.

פעולות ראשונות עם קונדום שבור

אם במהלך יחסי מין עם אקראי השותף פרץ את הקונדום, יש רצף מסוים של פעולות, אשר חייב להתבצע כדי למזער את הסיכון של זיהום מחלות וולינג:

בהקדם האפשרי לשטוף את איברי המין סבון כלכלי לטהר לטפל דלקת דלקת חיטוי (מתאים Betadine או MioMistin) לעבור תרופות טיפול מניעתי להשלים מן הווניאולוג

אם אתה ממלא את כל ההמלצות האלה, אתה יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכון של זיהום ולאחר מכן לא לכלול אותו בכלל.

כמובן, תקופה מסוכנת זו עדיפה להימנע ממין עם שותף קבוע, כדי לא ל"מגמול "עם זיהום עדיין (שלה).

סקס אקראי "עבור" ו "נגד" 5

כמובן, כמו בכל האחרים היבט של חיי אדם, שאלה כזו, כמעשה מיני אקראי, יש גם תומכיה מתנגדים. הראשון לומר שאם אתה מתנהג בצורה מסודרת להגן, אז שום דבר לא יקרה. כפי שהם מדברים באנשים "לטאטא". בְּדִיוּק חלק זה של האוכלוסייה ממהר ראש לרומנים הנופש ועוד סקס אקראי עם זרים. אבל, כמו מופעים בפועל, תקוותיהם לעתים רחוקות מוצדק.

באשר למתנגדי אקראית קשרים, אז הם ללא ספק נכון לגמרי. הרבה יותר טוב עצמאית להתמודד עם הפעלה מינית, ולכן, למנוע את הסיכון של לא נעים מחלות.

אז, הרבה יותר קל, להיות אנשים מתורבתים עכשוויים, פשוט לשלוט על הרגשות שלהם ולא כדי לסכן ולא בריאות ולא את בריאותו של איברי המין הקבוע שלך שותפים.

Просмотров: 134 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar