15:30
מה זה stis ו stds - אנחנו לומדים את הכללים של סקס לא מסוכן

על ה היום הנוכחי בעולם אינו שלם את המונח "חופש סקסי". נושאים O סקס מתחיל לגייס אפילו בבית הספר, מדבר על אילו אמצעי זהירות צריך לדעת לא להדביק את STD. הנתונים הסטטיסטיים נגועים ב -5 השנים האחרונות מציין כי כל 15-20 שניות בעולם מאובחנת עם STD. וכל זה הוא בשל עסק רשלני בעצמך ואת הגוף שלה.

התוכן של המאמר

1 std 2 שיטות שידור עבור STD 3 סוגי אמצעי מניעה 4 כללי אבטחה 5 כיצד לאבטח את המין שלך עם HIV שותף נגוע 6 השלכות ומניעה 7 תסמינים של נוכחות של STD 8 המקומות הלא בטוחים ביותר

סטפסי

IAPHR ריפוי STDs יכול להוביל לסיבוכים חמורים - כוח בחורים, הפלה, אי פוריות, הריון חוץ רחמי, סרטן איברי המין איברים. מומחים מארגון הבריאות העולמי אישרו זאת כל 6 אדם על הפלנטה הוא sti. מי שמגיע לגיל חם יצירה, עם הזמן מתחיל ללמוד על אמצעי מניעה. עכשיו ישנם מספר סוגים שלם וכולם מיועדים לסוג מסוים של מין, או הגנה מפני הריון מיותר או std. בלעדי ברפובליקה של בלארוס מעל מאתיים לשים מקרים. עלייה כה גדולה בזיהום נגרמת עקב נסיבות שונות:

התחלה מוקדמת מאוד של חיים בין מין 13-15 שנים. מספר עצום של שותפים לא קבועים. לא הקדמה של אמצעי מניעה להגנה מפני STD טיפול עצמי, כאשר הסימפטומים נמצאים בגוף.

אם לא אכפת לך STDs, אתה יכול לעבור את הבריאות שלך דילמות קשות. מחלות כגון: הפטיטיס או איידס יכול להוביל חיי האדם לגמר המוות. רוב האנשים משוכנעים שזה יכול יקרה עם כולם, אבל לא איתו. בעיקרו של דבר בסיכון של זיהום יש כל 1.

STD או STI (מחלות או זיהום מועברים על ידי מין שיטה). לעתים קרובות נושאת קשיים משמעותיים עם מערכת גנאי. הם מסוגל להכות את תעלת השופכה, גניטיקה ו t.ד ... אבל כמה מחלות כגון: עגבת, הרפס, HIV / איידס. פעם בשנה בעולם הוא קבוע יותר ממאתיים 50 מיליון אנשים עם ZPP.

שיטות שידור עבור STD2

יחסי מין עם איש לא מוכר ללא שימוש באמצעי מניעה. יחסי מין (נרתיקי, אחורי, אוראלי) ללא קונדום. עירוי דם נגוע זה חל על מחלות: עגבת, הפטיטיס, HIV. מחלות כגון: HIV / איידס הפטיטיס יכול לתקשר מאמא לילד במהלך ההריון או breastfeeding. כי אמהות שיש זיהום בגוף מומלץ לעבור האכלה מלאכותית כדי לאבטח את התינוק. אתה יכול לקבל נגוע STDS רק בעת יצירת קשר עם נוזלים או פריקה של אדם מדבק. זיהום לא יקרה במהלך התעטשות, לחיצת יד, באמצעות כלי מטבח אחת, ביס חרקים, שחייה בבריכה.

סוגי אמצעי מניעה 3

כל אדם שיש לו יחסי מין צריך לדעת איזה סוג של אמצעי מניעה למה פירוש הדבר.

באמצע כל אמצעי מניעה חלופיים יכולים להדגיש טבעות נרתיקיות, ספירלות, דיאפרגמות בנרתיק, שתלים הורמונליים, גלולות למניעת הריון קונדומים (גבירות וגברים)

דיאפרגמות נרתיקיות. אלה הם גומי או לטקס כובעים כי אתה צריך להיכנס לתוך הנרתיק במיוחד לפני יחסי מין. אמצעי מניעה זה עשוי לבחור רק גינקולוג בשל גדלים שונים מאטיות. מניעת מניעה להסיר 6- שמונה שעות לאחר הקשר. למרות כל זאת, התרופה אינה מגינה מפני זיהומים של HIV ועוד STDS. אבל לפעמים הרומנטיקה הנופש יכולה לעשות מאוד Neshoshavo, יקר.עם כל שנה מספר לא בריא עם עולה גדל והממשלה חל הרבה המאמצים איכשהו לעזור לאנשים עם נוכחות של התכווצויות. בחירת מדינות עם סיכון מופקע של זיהום חוזים המועברים על ידי מינית.

הם להגן מפני היריון מיותר על ידי 99%, אך לא מן -.

ספירלות intrauterine - נוצר עבור גבירותיי. הם פלסטיק או ברזל, המכילים הורמונים בפנים, אשר דהויים עבור spermatozoa. ספירלות לשים גינקולוגים עמוק ברחם. גדול פלוס מן הנימית למניעת הנשים - הם יכולים להגן מפני הריון מיותר במשך שלושה עד 5 שנים. מינוס - לא להגן מפני HIV ו- STD.

Spermocideses. ישנם שונים (נרות, ג'לים, קרמים). הם מסוגלים לשתק spermatozoa בדרך להפריה. הגנה זו אינה אמינה, כי spermicides יכול לגרות את הממברנה הרירית, יצירת חדירה נוחה של STI לגוף.

גלולות הורמונליות. גם אותם משחרר גינקולוג לנשים שרוצות להיעלם בהריון. להגן על הגוף מ- HIV אינם מסוגלים.

קונדומים גברים וגברות. גברים ביעילות רבה יותר מזיהית של STDS. הסיכון להידבק זיהומים HIV עם קונדום שווה ל 0.01%.

בכל סוגי אמצעי מניעה, היעילה ביותר היא קונדום. הוא מגן לא רק מההריון, ומתכוונות השיטה המינית המועברת.

חוקי בטיחות 4

חוק מספר 1. לעולם לא אין צורך להיכנס למערכת יחסים מינית עם אדם שיש לו חשדות לנוכחות של STDS. עֲלוּת שלח את תשומת הלב שלך להתנהגות שלו, זה עשוי להיות עיכוב או מְפוּזָר. אלה הם סימפטומים של צריכת סמים. עם אדם כזה להצטרף בעניינים אינטימיים. היכולת נגוע STD היא 50%.

כלל 2. חֲזִית כיצד קורה חיבור מיני בין אהוב, הם חייבים להיות בכנות לדבר יחד על לא מסוכנים סקס, לטובתך.

כלל 3. הקדמה של קונדום בטוח! לא רק כדי להגן הריון וסטי.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המיקום יעשה חברה יפה.

אם אתה לא רוצה לעשות אהבה בלי קונדום, לא הולכים לוויתורים שלך שותף. קונדומים לובשים איתם כמו גברים וגברות. ואם שותף שנאמר לך שהוא אלרגי Latex הצעה מ פוליאוריתן.אבל אם שותף הוא גדוש מסוג זה, ראוי לחשוב על נוכחות של STDs ב אהוב.

כלל 4. לא חושב שזה לא יכול לעבור. "אבוס" לא יעזור לכאן.

כלל 5. אחרי סקס, אתה צריך להתקלח עם שטיפת איברי המין חיצוניים החלק הפנימי של הירכיים.

כלל 6. שינוי תחתונים עבור מעיניהם.

טוב יותר אנקינו רבע שעה על שיחת הביטחון, מחומם חצי רגע להלבשה קונדום, 5 דקות כדי לעוות, מאשר לאחר יחסי מין סובל מחלות וזריות.

כל מה שאתה צריך לדעת על גבירותיי ומניעת הריון לקרוא.

כיצד לאבטח את המין שלך עם HIV שותף נגוע 5

הדבר העיקרי השיטה של ​​70% מהעברת זיהום HIV היא מגע מיני. אבל בהולכה STDs לא עולה להאשים אדם לובש זיהום. STDs לא יכול לקבל נגוע רק מאדם לא מוכר, וממנה "מי יכול להיות מהימן".

מחלות, שיטות מיניות מועברות יכול להיות נגוע דרך נוזל נרתיק, זֶרַע. אנשים עם SPPs הם כל היכולת לקיים יחסי מין כך שלא קציר לעצמך ואחרים. לפני שקיים יחסי מין עם נגועים אדם, אתה צריך לדון ברמת ההגנה. אם לשותפים אין קונדומים מושלמת אופציה - לרוץ בבית המרקחת או לתרום ממין פעולה.

כדי להפוך מסוכנים למין, אחרי האינטימה, יש לטפל באי-איברי המין עם חיטוי להיגיינה אינטימית. אם אתה מתייחס לאיבר איברי המין Mirograms, אתה יכול להוריד את רמת הזיהומים עד 70%.

השלכות ומניעות 6

בְּ יחסי מין לא מוגנים יכולים לפעמים להיות אפקטים עצובים מאוד. 1st, הריון מיותר לפחות, אפילו בגיל צעיר. מחלות נחשבות לא בטוחים ביותר מועבר על ידי דרך מינית. אם אתה יכול להיפטר הריון מיותר בתוך 70 שמונה שעות או צא להיכנס לתינוק. ואז עם מחלות רבות כזה "להתמקד" לא יעבוד. על פי מחקר המדענים, התגלה כי במהלך שותפי יחסי מין חילופי יותר מ -600 חיידקים ולא ברור מה זיהום ניתן להשיג לאחר הלילה של הנאה.

הפטיטיס B ועם פפילומבירוס זיהומים איידס HIV Chlamydia עַגֶבֶת Trichomoniaz זִיבָה הרפס

בתוך זה הרשימה היא אפילו לא רבעים של מחלות אלה שיכולים להיות נגועים ב זמן של סקס לא מסוכן ללא הגנה ..

אפילו זמינות הקונדום לא נותן 100% הבטחת הגנה מפני STD. הוא יכול לשבור להחליק, כפי שהוא כמעט תמיד. אבל לבוא לא צפוי תקרית כאשר מין חוק ולא היה צריך להיות, למשל, אונס. ואדם לא היה מוכן כזה סיבוב ובוודאי לא ברור נגוע לאדם זה או לא?

לאחר יחסי מין בעקבות היכולת הראשונה לפנות לרופא (אורולוג או רופא נשים). אחרי שהוא עוזב לעבור מספר עצום של ניתוחים לזיהום. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

תסמינים של נוכחות של STD7

גידול של איברי המין המאפשר זרים הליכה בדיסקטיזציה בתחום פאהה גירוי על איברי המין הופעתה של פריחה ריח מגעיל

כאשר הסימפטומים הנ"ל נמצאים באופן מיידי צור קשר עם טוב משלך.

גִינֵקוֹלוֹגִיָה ממליץ על הסקר של מומחה במצבים כאלה:

בְּ שינוי שותף מיני בְּ פוליט לפעול עם אדם לא מוכר בְּ איתור סימפטומים חשודים בְּ פוליט חוק על 11-18 יום

אבל לא זה שווה לשכוח לבנות כי spermatozoa יכול לחיות בגוף משבע עד תשע ימי. במהלך ההטלה של הגוף של הגברת, לא רק spermatozoa נשטף, ואת microflora הרצוי.אנטי-מגש כדורים. המוצר של מין זה יכול לרכוש בבית המרקחת, ואת הרוקח יעזור להדגיש את הבחירה, כי זה מוצר הורמונלי אינו מזיק.גסטגניה הכנות. מניעת קריטית של הריון מיותר.

הימים הכי לא נראים עבור לא מסוכנים סקס הם אחרי הווסת ומעלה. אבל היו מקרים של הריון ואלה ימי. כדי להגן על עצמך מפני הריון מיותר לאחר יחסי מין אתה יכול להחיל נגד מסלולים, תרופות gestagne או לעשות דאגה. דאגה.

משמש ב זרימה 40 שמונה שעות. לסוכן זה יש תופעות לוואי, ולכן טוב יותר התייעץ עם מיוחד.

ל מאוד מאובטח את עצמך מן std, כדאי למנוע קשרים אקראיים!

המקומות הכי לא בטוחים

לכל אחד יש את זה לפעמים הרגעים קורים בחיים כאשר הציד איפשהו מן כולם משם ולעשות "רומן נופש". ובכן, מ הריון רק מגן על ידי 80%.טבעות נרתיקיות - היא טבעת פלסטיק, ב של מי חללים הם הורמוני נשים. טבעות הנרתיק צריך לשים עמוק לתוך הנרתיק. אחרי כמה זמן, הורמונים נספגים את הקירות של הנרתיק, אלה הופכים ביצים לא מסוגלים הַפרָיָה.

יותר מ -15% אוכלוסיית דרום אפריקה נגועה בזיהום HIV, וזה כ -6 מיליון דולר. אותו כל אוהבי הכריז של לא מסוכנים סקס הם אנשים שכבה ענייה של אוכלוסייה החיים בסניטריים קריטריונים. הם מובילים אורח חיים משתולל, ורובם צורכים הזרקת חומרים נרקוטיים.

חוקרים במוזמביק מרמזים על כך יותר 5 וחצי מיליון אנשים הסובלים מ- STD.

יותר ממיליון חצי מיליון תושבי קנייה נגועים בדלקת HIV. רוב ספקים הם גבירותיי מובילה סגנון חיים slitty.

למרות העובדה כי ברמה גבוהה של פיתוח של מספר הרפואה HIV חיובי שווה יותר ממיליון וחצי אנשים.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, אלה המעוניינים למנוע בחובה במבט אצל הפגישה, מטפלים ישירות מתחת לגברת יפה. זה להרוויח מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

אחוז גדול זיהומים מועברים באמצעות מעשים מיניים ושימוש בלקרוטי כלים.

אל אלפיים חמש-עשרה שנה בפדרציה הרוסית, כ -1 מיליון נרשמו בפדרציה הרוסית HIV- נגוע. המדינה מנסה להגדיל את רמת ההגנה מפני STDs בצעירים, ביצוע שיחות מנטור בבתי הספר.

אחת המדינות העצומות עם מספר עצום של התקשורת VGP אוקראינה. בשנתיים של אלפיים שתים-עשרה, הודיעה הממשלה על תוכנית לחימה באיידס, תודה על אשר מספר הזיהומים ירד. אבל אלפיים ארבע עשרה נקודות המגיפה צומצמה ושוב הבקיע את תורו.

כמו כן, רוב ספקי procrase של זיהום HIV הם כל המדינות של אפריקה. במדינות אלה, הרפואה מתפתחת בצורה גרועה, העובדה כל 5 נגוע ב- STD.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

הדרך הכי אמין להגן מפני מחלות מין - קונדום. קבלת אמצעי מניעה בעל פה, התקנה של סליל Intrauterine, ההקדמה של אמצעים מקומיים מוגנת רק מתוך הריון לא מתוכנן. כדי לא לעורר על STD, מגע מיני צריך להתרחש רק בקונדום. זה מודע באופן יסודי כי יש צורך במהלך ליטוף בעל פה - אפילו עם מינצ'ה יש הזדמנות להדביק פתולוגיות מין. אפילו במקרה זה, אם השותף לא לשפוך בפה. עבור cunnilingus יש מגבונים לטקס מיוחדים הגנה מפני STD. תמיד לחשוב על אבטחה הראשון!

Просмотров: 3887 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar