10:37
מה זה titjob: כיצד ליישם סקריפט פורנו בחדר השינה שלך

עוד מילה חדשה מיושנת בלקסיקון סקס שלך. אנו מבינים כי החיה הזאת היא titjob שלך ולקרוא את הסקירות של אלה שנוהל אותו בסופו של דבר.

התוכן של המאמר

1 ציוני פורנו 2 yaz איך היינו מדברים תחילה

פורנו קלאסי

אז, זכור אלה פורנו כי צפית.

כן כן כן, לא הסתכל, והמקרה נתקל, באופן טבעי.

ובכן, כך. זוכר את פורנוולוגים אלה שאתה ברגע אחד בסדר "מעד בטעות".

זכור איך הבליטות עטופות בשדיים חבר והתחיל להיות מטורף לרצות את העובדה שהטבע של אמא ידע (ניתוח פלסטי)?

כאן בשבילך ו titjob.

היחס בין הרוב, כפי שנהגנו לדבר, חבר'ה הטרוסקסואלים מרהיב דומה הוא חיובי מאוד. כולם יודעים שהכישלון הוא שלא כל אישה הבעלים של צורות מרהיבות ונטל, כמו ראשי, בדיקות סקסיות. עם סקירה אשר לפחות עם השני אין בעיות. כמה אנשים יודעים מה אנחנו אנחנו הולכים על אחד האתרים האמריקאים לאוהבים, כפי שאנו מביעים, סקס יוצא דופן אָכֵן. ובכן, כמו יוצא דופן - עבור רובם, טיטג'וב - כיף שגרתי.

קודם כל

"האיש הצעיר שלי אוהב כשאני נותן לו tr *** בין סיסק.

אין לי שדיים גדולים בעולם. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה תהה כי בגלל זה, אדם לא יהיה נעים במהלך titjob. אבל שלי איש צעיר כל כך הפציר לי לחוות שהסכמתי.

לא מספיק איך רובנו התרגלו לומר מה זה התברר להיות הרבה יותר קל ממה שחשבתי, אז הצעיר שלי בא לשמחה מלאה! כל המתחם שלי בגלל גודל השד פשוט נעלם.

Titjob הוא סקס מאוד.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את המותג ואוסף חברה נעימה.

יש הרבה סודות וטריקים, בזכותו אתה יכול לתת את האיש שלנו רגשות בלתי נשכחים. כי כבר הצלחתי לנסות כמעט הכל, השתלטתי זה, כפי שכולם אומרים, הטכניקה היא כל כך מצוין כי הצעיר שלי שואל טיטג'וב ססי כל יום.

אני מוכן לחלוק את הידע שלי ואת כל מה שאני ניסה על הניסיון שלך.

כפי שאמרתי, בהתחלה הייתי מנוסה בגלל שלי מידת חזה. אבל התברר שזה לא יהיה משחק איך היינו רגילים לדבר, תפקיד גדול.

החלטתי לארגן את הפתעה הבחור שלי.

שכבתי על המיטה בעירום וכיסה את הגוף והשדיים שמן קוקוס. שים לב שאתה יכול באופן טבעי להחיל חומר סיכה, אבל אני לא אוהב מרגיש דביק. בנוסף, העור שלי קיבל רק לחות נוספת.

כאשר הצעיר שלי נכנס לחדר, הוא כבר היה מלא נכונות סירה.

הוא הביא אותי לאורגזמה, מכריח פיצול הנאה. מאוחר יותר הוא עלה על פניי, הולך לי נשיקה, ולבסוף, הנה אמרתי לו שהחלטתי להיות, לתת לו טיטג'וב.

נשארתי שוכב, והוא דחף את הזין שלו אל שלי חזה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להקצות מעמד יהיה חברה יפה.

לשים לב לעובדה כי לחצתי את הזין שלו והחל לשפשף אותו בקצב. דירות דיסקרטיות בחיפה

שמן קוקוס עבד על מתחרות. עם כל דחיפה הוא גונח בקול רם יותר.

החלטנו לשנות את התנוחה. ואכן, הוא עמד, אבל ברכיים, ואני רכן לעברו, כך שעם כל ראש דחיפה החבר שלו התברר לבסוף אותי ב RTU.

הגוף שלי היה חם חלקלק. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאני ליקק את הראש השולחן שלו להיות חבר.

ראוי לומר שהאורגזמה לא הכריחה את עצמו הרבה זמן לְצַפּוֹת? עוד מעט סיים אותי על החזה.

זה היה מעולה.

באופן כללי, הניסיון הראשון שלי טיטג'וב היה מאוד חיובי ושנינו הבנו שאנחנו חוזרים על זה יותר מפעם אחת.

אני רוצה לעזור לך לתת לגבר שלך מוגן אוֹרגַזמָה.

זה לא משנה איזה עמדה, באופן כללי, יתאים, העיקר בשבילך נוֹחַ. נסה את כל התנוחות בתורו כדי למצוא את אחד המתקרב במיוחד בשבילך: אתה אתה שוכב על הגב שלי, והוא ממוקם על גבי גברים עומד על הברכיים, ואתה לפניו הוא שקרים על הגב, ואתה מלמעלה

בחירת תנוחה, להיות שמחה אבל ההבדל בצמיחה - אולי טוב יותר, אם הוא יושב על קצה המיטה, או על ההפך הוא ייישר במלואו צְמִיחָה.

תן לו בהצטיינות על הגוף שלך.

יש לי פטיש מיוחד הקשור לזרע, שום דבר החדש ביותר. במהלך titjob אני מרשה הבחור שלך כדי להקיף את עצמך על הפנים שלי, על החזה או בפה - תלוי איזה תנוחה אנחנו סוג של סקס.

Lubrikant

כמות מספקת של חומר סיכה הוא התחייבות של סקס טוב. אתה יכול סוף סוף ליישם איך אנשים משמשים להביע כל חומר סיכה מיוחד, או קוקוס מרוח שמן.

כאשר אתה משתמש Lubrykont, החזה שלך להיות Extracollard, וזה נותן לגבר בעונג פי עשרה.

חזה כוהנים זה לזה

הם לא צריכים להיות רק דחף זה לזה. לעשות חור צפוף שבו הוא יוכל לדחוף, כפי שכולם יודעים, חבר משלו.

לקחת את היוזמה לידיים שלך

מניפולציות אלה יכולות להיות מייגעות מאוד, כך אתה יכול עם מצפון ללא תשלום כדי לדבר כדי ליירט את היוזמה וללכת למדריך טכנאים המאפשרים קצה של חבר לדאוג לחזה שלך.

אל תשכח איך כולם אומרים, גירוי אוראלי - איך הספוגים החמים שלי נוגעים לחברי החבר שלי, הוא התחיל לאבד את השליטה על עצמו.

מילים גסות

לא כל, אבל רוב החבר 'ה מעריץ כמה לחשוב, דיונים וולגריים ב זמן מין. תגיד לו כמה אתה משתוקק לך כמו שרובנו כל הזמן אומר שהוא סיים בשבילך שד. יש לציין כי בכנות רבה, מאוד מרגש.

הלבשה תחתונה עם vibrostimulation

אל תתחתן עם עצמך - בעוד הידיים והפה שלך לעורר אותו חבר, רטט (או ויברטור) מעורר הדגדגן שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. כולם יודעים מה הם זוגות לדבר כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

טיט'וב - מיוחד מאוד, איך להתבטא, תרגול מיני שכולם חולמים עליו, כפי שכולם יודעים, האיש השני. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה כי לא כל הבנות משלו גודל השד מספיק כדי לגלם את הפנטזיה הסקסית הזאת לחיים. אבל זה בהחלט לא סיבה להתרגז או להירשם לקבלת הקבלה לרופא הפלסטיק! גברים מאוד מעריכים את הטבעת של הגוף של אישה, ושדיים - לא יוצא מן הכלל. יתר על כן, ישנם 10-KI שיטות אחרות לספק בחור נהנה במיטה. BDSM, משחק תפקידים, גרביים, peignoirs יפה, מבוא של אזיקים או תחבושות עיניים, ליטוף אוראלי, עיסוי הערמונית - ניסוי!

Просмотров: 135 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar